پیشگیری به شیوه ی آموزش و پرورش

با شیوع آنفولانزای نوع A و باز شدن مدارس در پاییز ، آموزش و پرورش نسخه ی جدید آموزش برای مبارزه با مرگ و میر را به کودکان یاد می دهد . آموزش های پیشگیری از مرگ و میر ، که در هشت دی وی دی نیز عرضه شده است به کودکان انواع راه ها را برای فرار از مرگ زود رس نشان خواهد داد .

گفتنیست که مرکز آمارایران ، امسال را به عنوان کم حادثه ترین سال در 50 سال اخیر انتخاب کرد و گفت تا کنون در حوادث متفرقه کشته نداشتیم و فقط دو نفر از هم وطنانمان از ذوق زدگی پخش سریال های جذاب و متاسفانه هم زمان دق کرده اند .



چند بند مهم از آموزش کودکان نیز به شرح زیر است :

1 - هنگام عطسه و یا سرفه ، گونی به صورتتان ببندید ، قبل از عطسه سرتان را بالا بگیرید . اگر مکان بالای سرتان امن بود و محل سقوط هواپیما نبود ، در گونی مربوطه عطسه بفرمایید . لاجرم در غیر این صورت مکان مورد نظر را جهت سقوط هواپیما ترک نمایید .

2 - هنگام رفتن به مدرسه از پوشیدن رنگ سبز اکیدا در کودکان زیر 8 سال خود داری فرمایید ، امکان دارد در صورت تخلف کودک مورد نظر در اوین یا کهریزک پیدا شود ، هیچ گونه مسئولیتی در صورت تخلف بر عهده ی راهنمایی و رانندگی نخواهد بود !

3 - هنگام عبور از خیابان ، کودکان عزیز توجه فرمایند ، هر گونه سر و صدا و تجمع بی جا علی الخصوص در نزدیک اماکن حساس ، مانع کسب است و انقلاب رنگی منگی محسوب شده و بازداشت روی شاختان خواهد بود . اگر شاختان را قبلا آقای مدیر شکسته بودند ، روی اولین عضو که در بالاترین نقطه از لحاظ ارتفاع روی بدنتان بعد از شاخ قرار دارد ، بازداشت قرار خواهد گرفت .

4 - اگر زیر پایتان کمی احساس لغزش یا لرزش کردید ، نگرانی به خود راه ندهید ! چون یا خیابان زیر پایتان دارد می ترکد و گودال هفت هشت متری در آن پدید می آید و یا کلا زلزله آمده است که دیوار ساختمان های کناری در حال ریزش می باشند ، خونسردی خود را حفظ کنید و ان یکاد بخوانید . اگر لرزش ناشی از فرود توپولف در خیابان بقل دستی بوده است لازم به ذکر است که دعاهای مورد نظر را به هر دو زبان سانسکریت و روسی هم باید بخوانید .

5 - اگر هنگام رد شدن از خیابان ، چراغ راهنمایی قاطی کرد و در همین حین فردی که مشکوک به آنفولانزای نوع آ است درست توی صورتتان عطسه کرد ، لازم نیست بند یک را برای پوشاندن صورت با گونی اجرا کنید ، چون طبق گفته ی پزشکان این نوع آنفولانزا در همین دنیا مصری است و نه در دنیای باقی ! کافیست فقط مراقب چرخ های ماشین مورد نظر برای تصادف باشید . خواندن هر گونه ی دعای کوتاه و مفید نیز توصیه می گردد .

6 - کودکانی که برای رفتن به مدرسه هایشان از خیابان انقلاب رد می شوند ، حتما باید از لباس های سیاه و سفید استفاده کنند ! کسی در طول راه نباید به آن یکی نامه دهد ! حمل کیف و کتاب رنگی هم ممنوع است ، مگر این که داخل گونی سیاه یا سفید قرار گرفته باشد . در ضمن نباید بیشتر از نیم درصد در لباس هایشان از مخمل استفاده شده باشد .

7 - اگر صدای هواپیمای ایلوشین و یا مشابه آن آمد ، هر چه زودتر راه را برای فرود آن باز کنند ! لازم به ذکر است که لنت ترمز های این نوع هواپیما ها خوب گیرایی و کارایی ندارند و احتمال هر گونه برخورد وجود دارد . اگر کودکان عزیز جعبه ای سیاه رنگ و یا سفید رنگ پیدا کردند با آن در خیابان فوتبال بازی نکنند ! چون با سرنوشت حدود 500 نفر آدم دارند فوتبال بازی می کنند ! شوخی که نیست !

8 - در صورت استفاده از صابون ، سعی کنید نگذارید کودکانتان از صابون " سیو " استفاده کنند . چون امکان دارد به خاطر تبلیغ نابهنجار " سیو همان سیب است " کودکان مورد نظر آن را به جای تغذیه در مدرسه ببلعند ! عواقب کف کردکی ناشی از آن بر عهده ی والدین همان کودک خواهد بود .



سایر بند ها در کتاب چه ای تدوین گشته و در هفت فصل انتشار یافته است ! لطفا برای تهیه ی آن به مدارس محل تحصیل مراجعه فرمایید .

 
              با تشکر ، روابط عمومی کاهش مرگ و میر
 

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید