مایکل جکسون زنده است !! و خبرهای بعدش که پیش اومد به صورت کامل

 
 
سی ان ان" در خبری فوری اعلام کرد : براساس فیلمی که یکی از سایت های تلویزیونی منتشر کرده ، "مایکل جاکسون " درون یک آمبولانس دیده شده و پس از چند ثانیه آمبولانس را به مقصد نامعلومی ترک می کند.

کانال تلویزیونی "RTL" آلمان که این فیلم را منتشر کرده به دوستداران این خواننده پاپ اطمینان داده که مایکل زنده است.

" هیکی شولتر " سخنگوی این شبکه تلویزیونی به "سی ا ن ان" گفته : ما این فیلم را بدون تحلیل منتشر کرده ایم و در انتظار انعکاس آن در جامعه هستیم.

بنا بر گزارش بخش خبر بیست و سی شبکه «xyz» در آمریکا ! شخصی در تماس با این شبکه ادعا کرده است که نامش مایکل جکسون بوده و در سلامت کامل به سر می‌برد و عکس‌ها، تصاویر و کلیپ‌هایی که شبکه‌های مختلف جهانی پخش می‌کنند متعلق به اوست. وی همچنین ادعا کرده که هم‌اکنون در یکی از کشورهای آفریقایی سکونت دارد و به زودی به آمریکا خواهد رفت و از کسانی که به دروغ وی را کشتاندند!، شکایت خواهد کرد.

مایکل همچنین در بخشی از اظهارات خود گفت: «برخی از عوامل کارشکن که هم‌اکنون مشغول مرده جلوه دادن من هستند چند سال پیش نیز با مطرح کردن بحث‌های ضداخلاقی و تعرض به بعضی قربانیان کم‌سن از سوی اینجانب، قصد تخریب چهره بنده را داشتند که در همینجا هرگونه اتهام را محکوم کرده و آن را تکذیب می‌کنم.»

این خواننده همچنین با اشاره به یکی از کلیپ‌های خود (تریلر) گفت: «من دو دهه پیش این امر را پیش‌بینی کرده بودم و با ساخت این کلیپ هشدار داده بودم که از داخل گور می‌توانم بیرون بیایم! ولی در آن زمان توجهی به این امر نشده بود» لازم به ذکر است که نزدیک به دو ماه پیش برخی از لابی‌های آپارتاید خبری را مبنی بر فوت این خواننده عنوان کردند و با ارائه تصاویر مبهمی از آمبولانس ! سعی داشتند فرضیه کشته شدن وی را حقیقی جلوه دهند.

در عین حال این گروه با اجرای کنسرتی در لس‌آنجلس و قرار‌دادن تابوتی مفخر سعی داشتند که اذهان عمومی را گمراه کنند که خوشبختانه با هوشیاری مردم این توطئه ناکام ماند. این شبکه تلویزیونی همچنین در پی تحقیقاتی وسیع دریافت که در کل جهان 5 نفر به نام مایکل جکسون وجود دارند که چهار نفر آنها در شاخ آفریقا و یک نفر نیز در آلاسکا سکونت دارند و هیچکدام‌شان حالا حالاها خیال مردن ندارند!

شبکه خبری سی.ان.ان در تاریخ ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ در خبری فوری ویدئویی پخش کرد که از احتمال زنده بودن مایکل جکسون ستاره موسیقی غرب حکایت دارد.
 

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید