شبکه العربیه مدعی شد: موسوی و کروبی امروز بازداشت خواهند شد



شبکه العربیه در خبری فوری مدعی شد برخی منابع اصلاح طلب به خبرنگار این شبکه گفته اند میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد معترض انتخابات دهم ریاست جمهوری بعد از پایان تظاهرات روز قدس بازداشت خواهند شد. العربیه پیش از این مدعی شده بود اکبر هاشمی رفسنجانی تهدید کرده است اگر کروبی بازداشت شود از همه مناصب حکومتی خود استعفاء خواهد داد که این خبر را سایت رسمی رهبرانقلاب تکذیب کرد.
در حال حاضر میدان هفت تیر به طور کامل در اختیار مخلفین جمهوری اسلامی است . تظاهرات مخالفین آغاز شد .
تمام شعارهادر این میدان علیه خواست جمهوری اسلامی است . مردم در حضور صدها نفر از نیروهای یگان ویزه بر علیه حکومت شعار می دهد .
این تظاهرات از دید خبرنگار هفت تیر که در صحنه است بسیار پرشکوه گزارش شده است . مردم منتظر کروبی هستند و شعار مهدی بیا مهدی بیا سر می دهند . شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران شنیده می شود . مردم در حال شعار دادن با هیجان دست می زنند . نیروهای نظامی حاضر در صحنه شوکه شده اند .

کروبی آمد . جمعیت مخالفین در میدان هفت تیر و ولی عصر بی سابقه است . مردم به شدت از حضور کروبی هیجان زده شده اند . بسیجی ها در مقابل مردم قرار گرفته اند و سعی می کنند مردم که در ولیعصر و هفت تیر هستند به سایر مردم نپیوندند . صد در صد مطمئن باشید بر اساس گزارشی که ما داریم آنچه اکنون تلویزیون ایران نشان می دهد تکرار مرتب یک سری صحنه ها است و به هیچ عنوان مستقیم نیست . میدان ولیعصر میدان هفت تیر به طور کامل در اختیار مخالفین است .
یک سایت خبری هم گزارش داد که در اصفهان بین نیروهای گارد و مردم درگیری شدیدی آغازشده است .


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید