نكات جالب توجه از سخنان احمدی نژاد


نكات جالب توجه از سخنان احمدی نژاد                                            

1- دیدگاه‌های ملت ایران درباره چالش‌های مهم امروز جهانی و راه حل‌های برون رفت از این چالش‌ها را بیان خواهم كرد.

2- ما اصولا رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم(قابل توجه حضرت چاوز).
3- معتقدم مردم اروپا با من در این زمینه هم عقیده هستند.
4- مردم فرانسه شایسته رهبران بهتری هستند.
5- در ایران آزادی كامل برقرار است و افراد می‌توانند نظرات خود را آزادانه ابراز كنند،البته قانون حاكم است. در مورد انتخابات هم قانون حاكم است مشكلی وجود ندارد و افراد نظرات خود را اعلام می‌كنند.
6- دولت ایران مشروع‌ترین دولت منطقه و دنیاست و مورد حمایت اكثریت قاطع ملت ایران قرار دارد.
7- داستان ندا آقاسلطان داستان مشكوكی است،چه كسانی كه در داخل و چه در خارج از كشور به آشوب تحریك كرده‌اند باید پاسخگوی آن باشند.
8-من دوست دارم همه زندانیها آزاد شوند در هر كجای دنیا كه باشند.


نتیجه گیری كلی: تو رو به جان مادرت حرف نزن و نظر نده؛ من خودم شب و روز پدر و مادرتو دعا میكنم!

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید