به کسانی که به مکالمات ما گوش میدهند چه بگوییم؟



با توجه به تایید خرید دستگاههای شنود از شرکت ها نوکیا و زیمنس و استراق سمع مکالمات تلفنی تان این جملات را می توانید استفاده کنید.

پیشنهاد می شود بین مکالمات  تلفنی تان این جملات را بگویید:
- برادرا خسته نباشن!
-آقایون یه لحظه گوشی! من میرم آب بخورم و بیام!
-برادرا ببخشین الان ساعت چنده؟
-  داداش ما حرفمون طول میکشه یه وقت مزاحم شما نباشیم!
-  برادرا یه لحظه گوش نکنن مسئله ناموسیه!
-آقایون شما قضاوت کنین، من درست میگم یا رفیقم!
-  برادرا دقت کنین! ما الان میخوایم مسیر جنبش رو بگیم!
- داداشا شما که قبض تلفن براتون نمیاد! یه زنگ به آقا نتانیاهو بزنین، بگین برنامه فردا چیه!
-برادرا من میرم بخوابم، موبایلم رو برای صبح زود روی زنگ میذارم یه وقت از خواب نپرین!
- داداش من ساعت 12 باید قرص بخورم، بین مکالمات و من و رفقا، یادآوری کن!
- داداش ها سرفه میکنن جلوی دهنشونو بگیرن!
- برادرا خیلی خوشحال شدم. تا فردا..








ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید