واكنش شدید صدا و سیما به برگزیده شدن بی‌بی‌سی فارسی


واكنش شدید صدا و سیما به برگزیده شدن بی‌بی‌سی فارسی
»گاف‌نیوز«

برگزیده شدن بی‌بی‌سی فارسی به عنوان بهترین شبكه خبری بر روی ماهواره هاتبرد با واكنش شدید مقامات صدا و سیمای ایران مواجه شد.

به گزارش خبرنگار گافنیوز نخستین واكنش از آن معاون تبلیغات و خبرسازی سیمای ج.ا.ا. بود كه ضمن محكوم كردن این اقدام هاتبرد، آن را وابسته به محافل صهیونیستی خواند و اخطار كرد در صورتی كه مدیران این شبكه ماهواره‌ای پاسخ قابل قبولی درباره این انتخاب ندهند، دولت ج.ا.ا. دست به اقدامات متقابلی خواهد زد. انتقال شبكه‌های بسیار معتبر و پربیننده صدا و سیمای ج.ا.ا. یكی از این اقدامات تبیهی است كه به گفته معاون تبلیغات و خبرسازی سیما باعث خواهد شد تا اعتبار این ماهواره شدیدا دچار اشكال شود.

مدیر شبكه خبر نیز درباره این خبر واكنش نشان داد و به خبرنگار گافنیوز گفت: «كاملا مشخص است كه وقتی شبكه خبری بی‌نهایت معتبری مثل شبكه خبر ما كه تحت ریاست فرزانه‌ای چون آقای ضرغامی به ساخت و پخش خبر و عملیات روانی مشغول است بر روی شبكه هاتبرد قرار دارد؛ بسیار مسخره و احمقانه است كه اصلا بی‌بی‌سی یا بولونبرگر (بلومبرگ) یا امثال آنها كاندیدای بهترین شبكه خبری شوند.»

هاتبرد پیش از این اعلام كرده بود در بخش خبر تلویزیون فارسی بی بی سی، بلومبرگ، فرانس 24، سی ان بی سی و اسكای ایتالیا به مرحله نهایی راه یافته‌اند كه از بین آنها نهایتا بی بی سی فارسی به عنوان بهترین شبكه خبری بر روی این ماهواره انتخاب شد.

در همین راستا معاون ضرغامی در امور "ساخت و پاخت خبر و تحریك مردم با گزارش" كه یكی از تازه‌ترین معاونت‌های سیماست اعلام كرد: «اگر ملاك خبر راستی و بی‌طرفی و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد كه با وجود بخش‌های خبری‌ای نظیر بیست و سی و ویژه‌برنامه‌هایی نظیر گزارش از ابطحی و عطریانفر از زندان یا پخش اعترافات زنی كه به تحریك تلویزیون‌های ماهواره‌ای با نارنجك جنگی به برادران بسیجی حمله كرده بود؛ جایی برای عرض اندام خود بی‌بی‌سی نمی‌ماند چه برسد به بخش فارسی این رسانه امپریالیستی صهیونیستی جاسوس خائن از خدا بی‌خبر فاسد...»

همچنین به گزارش رجانیوز و به نقل از ایرنا، سایت پرچم در گزارشی به نقل از شبكه خبر نوشته است كه معاون سیاسی سیما هم كه پس از پخش ویژه برنامه‌ای در خصوص توطئه فیمینیست‌ها با انیمیشن فرار مرغی تحت بستری است، پس از شنیدن این خبر گفته است: «هه... بی بی سی فارسی... یه مشت بچه سوسول رو جمع كردن كانال راه انداختن... یه برنامه می‌سازیم آبروشونو می‌بریم... صهیونیست‌های مزدور آمریكای بی‌همه چیز... آی لامصبا یكی دست منو از این تخت واكنه... پلنگ صورتی كجایی كه داشتو كشتن...»

اقدامات متقابل
این در حالیست كه شنیده‌ها حاكی از آن است كه رئیس سازمان صدا و سیما به محض دریافت این خبر دستورات سریع و قاطعی را برای نفوذ روزافزون بی‌بی‌سی فارسی صادر كرده است كه از كلاردشت (محل اقامت وی) مستقیما به جام جم ارسال شده است.

برخی از این راهكارها كه توسط یكی از منابع آگاه در اخیار خبرنگار گافنیوز قرار داده شده است، عبارتند از: ساخت ویژه برنامه‌هایی در مورد فساد اخلاقی همكاران بی‌بی‌سی و خانواده‌هایشان، ساخت اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر جاسوس بودن تمام كسانی كه به هر نحوی با این شبكه همكاری دارند، تقویت بخش‌های خبری دل‌انگیز سیما و در راس همگی بیست و سی، ادامه پخش سخنرانی‌های سه ساعته استاد رحیم پور ازغدی در پربیننده‌ترین ساعات پخش و ادامه ساخت برنامه‌های افشاگرانه در مورد توطئه انیمیشن‌های جهان علیه نظام.


همچنین اخبار تایید نشده حكایت از آن دارند كه در راستای عزم راسخ صداوسیمای مهندس ضرغامی مبنی بر كاهش شدید مخاطبان بی‌بی‌سی فارسی، كامران نجف‌زاده برای استخدام در این شبكه به لندن ارسال شده بود كه به دلیل كشف این محموله توسط پلیس محیط زیست بریتانیا، وی به موزه بیولوژیك لندن منتقل و برای تماشای عموم در شیشه نگهداری می‌شود.



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید