روزهایت را بسوزان!



روزهایت را بسوزان!



آنقدر دچار روزمرگی‌های زندگی شده‌ایم که یادمان رفته چطور باید زندگی کرد و کارمان از رساندن روز به شب و شب به روز فراتر نمیرود. خب شاید این تقویم رومیزی تلنگری باشد. می‌توانیم هر شب یکی از روزهای آن را جدا کنیم و آتش بزنیم تا یادمان بماند چگونه وقتمان را می‌سوزانیم.

روزهایت را بسوزان!



این تقویم رومیزی منحصر به فرد توسط طراح اکراینی «یورک گوتسولاک» طراحی و ساخته شده است. برگه‌های تشکیل دهنده روزها در این تقویم هر کدام یک چوب کبریت واقعی با قابلیت اشتعال هستند. هر صفحه این تقویم نشان دهنده یک ماه است و در ظاهر همانند یک شانه چوب کبریتی است که هر دندانه‌اش نشانگر یک روز است.

روزهایت را بسوزان!



این چوب کبریت‌ها در محلول مخصوصی خیسانده شده‌اند و سپس سر آنها با گوگرد پوشانده شده است. بخش آتش زنه این جعبه کبریت (تقویم) هم در ستون‌های دو طرف آن قرار دارد.


روزهایت را بسوزان!


هر کدام از صفحه‌های این تقویم 25 سانتیمتر عرض و 12.7 سانتیمتر ارتفاع دارند و توسط یک سیم حلقوی فلزی به قطر 3 سانتیمتر به هم متصل شده‌اند و شاید کم اهمیت ترین مورد روش چاپ این تقویم است که با تکتیک چاپ سیلک دو رنگ تولید شده است.
 
 
 

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید