دانلود گوگل کروم ۴ نهایی



امروز جدیدترین نسخه پایدار یعنی نسخه ۴ از مرورگر گوگل کروم برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد. این نسخه شامل قابلیت‌های جدیدی است که در نسخه ۳ وجود نداشته است، می‌توان تغییرات میان نسخه ۳ تا ۴ این مرورگر را در لیست زیر خلاصه کرد:

  • پشتیبانی از افزونه‌ها
  • قابلیت هماهنگ‌سازی لینک‌های مورد علاقه
  • اضافه شدن ابزارهایی برای برنامه‌نویسان وب
  • پشتیبانی بیشتر از HTML5 شامل: Notifications, Web Database, Local Storage, WebSockets, Ruby support
  • افزایش کارایی موتور جاوا اسکریپت V8
  • افزایش کارایی Skia
  • امکانات امنیتی بیشتر
  • برطرف شدن بسیاری از حفره‌های امنیتی و باگ‌های شناخته شده در مرورگر
شاید مهمترین اتفاق در نسخه ۴ مرورگر گوگل کروم پشتیبانی مروگر گوگل از بیش از ۱۵۰۰ افزونه باشد، افزونه‌هایی که مسلماً نقش بسیار موثری در افزایش کارهایی مرورگر گوگل خواهند داشت.

پشتیبانی گوگل کروم از HTML5 نیز بسیار مورد توجه قرار دارد، در حال حاضر بیشتر مرورگرهای اینترنتی احتمالاً به جز IE از HTML5 و امکانات آن پشتیبانی می‌کنند به طوری که فرآیند جایگزینی پخش‌کننده‌های ویدئویی مبتنی بر تکنولوژی فلش با پخش‌کننده‌های مبتنی بر HTML5 شروع شده است. یوتیوب مدتی است که پخش کننده‌های HTML5 خود را به طور آزمایشی راه‌اندازی کرده است و در صورت تمایل، کاربران یوتیوب می‌توانند از این پخش‌کننده‌ها به جای پخش‌کننده‌های فلش استفاده کنند.
قابلیت هماهنگ‌ سازی لینک‌ها مورد علاقه حدوداً ۳ ماه پیش به نسخه‌های آزمایش گوگل کروم اضافه شده بود، با استفاده از این امکان کاربران می‌توانند لینک‌های مورد علاقه خود را که در گوگل کروم ذخیره می‌کنند را با سرویس مستندات گوگل هماهنگ کنند تا در هرجایی به سادگی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.
یکی دیگر از نکات مهم در آخرین نسخه گوگل کروم ادعای گوگل برای افزایش کارایی سرعت موتور جاوا اسکریپت V8 است، البته هنوز تستی روی نسخه ۴ این مرورگر انجام نشده است. منبع مطالب بالا: پریانا
منبع تصویری: tipsotricks.com
اما لینک های دانلود گوگل کروم ۴ نهایی:
لینک مستقیم از گوگل Google Chrome 4.0.249.78 Final
دانلود از softpedia.com
دانلوداز esoft.web.id
دانلود از download.cnet.com



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید