چگونه حرص پدر و مادر را در بياوريم؟!



پدر و مادر موجودات بسيار دوست داشتني، عزيز و نازنيني هستند كه بايد خيلي خيلي زياد قدرشان را بدانيم. اما نمي دانم چرا اين قدر اذيت كردن آن ها كيف دارد! شايد به اين دليل است كه آن ها تنها كساني هستند كه هرقدر شما اذيتشان كنيد، باز هم شما را دوست خواهند داشت. بنابراين پيشنهادت پايين را در مورد درآوردن حرص والدينتان به كار ببنديد و مطمئن باشيد كه آن ها هميشه شما را بيش از هر كس ديگر دوست خواهند داشت.

1- سعي كنيد همواره در مقابل دود سيگار دوستانتان قرار بگيريد، به طوريكه از فاصله 100 متري هم لباستان بوي سيگار بدهد و بعد با همين وضعيت به خانه برويد و نزديك پدر و مادرتان بنشينيد. براي اطمينان از ناراحت شدن آن ها سعي كنيد چند نخ سيگار همواره در جيب لباس هاي چرك خود بگذاريد!

2- هميشه به مادرتان اين نكته را يادآوري كنيد كه هر وقت دخترخاله تان را مي بينيد ياد شامپانزه هاي آفريقايي مي افتيد و به پدرتان هم بگوييد هيكل دخترعمويتان شبيه هيكل "مهاتما گاندي" مي باشد!

3- سوئيچ ماشين پدرتان را برداريد و در اسرع وقت آن را به نزديك ترين تير برقي كه ديديد، بكوبانيد!

4- به آن ها بگوييد كه عضو جنبش سبز هستيد و هر روز در ميادين ونك، فاطمي و وليعصر با لباس شخصي ها درگير مي شويد و همين روزهاست كه بازداشت شويد.

5- با پيرزن فضول همسايه كه هميشه در كارهاي شما سرك مي كشد و به والدينتان راپورت مي دهد درگير شويد و كارهايي كنيد كه آبروي پدر و مادرتان در مجتمع مسكوني بريزد. مثلاً با اسپري روي درب خانه پيرزن شكلك بكشيد، تمام كفش هايش را سوراخ كنيد، آنتن روي پشت بامش را بشكنيد، لباس هاي روي بندش را پاره كنيد و اگر دل خيلي پري داريد در راه پله او را به پايين پله ها هل دهيد!

6- خريدهاي پيرمرد همسايه تان را كه لنگان لنگان و به زحمت از سركوچه مي آورد، به بهانه ي كمك كردن بگيريد و همه را در سطل زباله سر كوچه بريزيد!

7- هر روز و به هر نحوي شده كتك مفصلي به پسر همكار پدرتان بزنيد.

8- اگر مادرتان مثل مادر من معلم بود، برويد سر كيفش و همه برگه هاي امتحاني دانش آموزان را صحيح كنيد.(به همه بيست بدهيد!)

9- دور از چشم مادرتان توي قابلمه غذا مقادير متنابهي نمك و فلفل بريزيد و موقع سرو غذا از خانه جيم شويد.

10- يك هفته به خانه دوستتان برويد و موبايل خود را خاموش كنيد تا والدينتان نگران شوند. بعد كه برگشتيد به آن ها بگوييد كه يادم رفت تماس بگيرم.

11- يك وصيت نامه بنويسيد و آن را روي يخچال خانه بچسبانيد و به پدر و مادرتان بگوييد كه در خواب ديده ايد به زودي به بيماري سرطان خون مبتلا خواهيد شد و خواهيد مرد.

12- به آن ها تأكيد كنيد كه هرگز در امتحان كارشناسي ارشد شركت نخواهيد كرد و قصد داريد در آينده شاعر شويد!

13- يك روز كه آن ها در خانه نيستند، بخشي از خانه را به آتش بكشيد و سپس به طور همزمان به آتش نشاني و پدر و مادرتان زنگ بزنيد تا به خانه بيايند!

14- در حضور آن ها خود را به زمين بياندازيد و تظاهر كنيد كه به بيماري صرع مبتلا هستيد.

15- يك سگ بسيار بزرگ بخريد و آن را به داخل خانه و روي ميز ناهارخوري بياوريد و به سگ موردنظر بگوييد كه به بابا و مامان سلام كن عزيزم!

16- به آن ها بگوييد كه يك سال قبل و بدون اطلاعشان با يك زن بيوه كه هفت بچه دارد ازدواج كرده ايد و فرزند خودتان هم تازه به دنيا آمده!

17- هر روز صبح از آن ها بپرسيد كه آيا بچه واقعي آن ها هستيد يا نه؟ و از اين موضوع اطمينان حاصل كنيد كه در بيمارستان شما را با نوزاد ديگري عوض نكرده اند!

18- هر شب بعد از اين كه از سر كار برگشتيد چندين DVD خفن در كامپيوتر بگذاريد، درب اتاق را ببنديد و تا سپيده صبح با صداي بلند به تماشاي آن ها مشغول شويد.

19- موقع تحويل سال نو خانه را ترك كنيد و با دوستانتان به جزيره كيش برويد

20- به دوستتان بسپاريد كه از تلفن عمومي به خانه زنگ يزند و خبر دهد كه شما تصادف كرده ايد و ضربه مغزي شده ايد و هم اكنون در كما به سر مي بريد. بعد به طور ناگهاني وارد خانه شويد.

پي نوشت:
1- موارد بالا همه شوخي بود. بايد خيلي بي رحم و بي عاطفه باشيد كه آن هاي روي پدر و مادرتان امتحان كنيد. مبادا به آن ها عمل كنيد. بابا شوخي كردم. عجب غلطي كردم كه پست بدآموزنده نوشتم. نكنيد اين كارها را! عذابش در آن دنيا به گردن من مي افتد!
2-  از غضنفر مي پرسن پدرتو بيش تر دوست داري يا مادرتو؟ ميگه: مادرتو!


ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید