یک دختر 10 ساله انگلیسی مادربزرگش را در پایگاه اینترنتی تجاری eBay به مزایده گذاشت



در خبرها آمده بود که یک دختر 10 ساله انگلیسی مادربزرگش را در پایگاه اینترنتی تجاری eBay به مزایده گذاشت. او در آگهی فروش، مادربزرگ 60 ساله‌اش را عصبی اما دوست‌داشتنی توصیف کرده بود اما این آگهی زیاد دوام نیاورد چون وب‌سایت eBay آن را از روی شبکه حذف کرد. جالب اینجاست که در همان مدت کوتاه چند نفری هم برای خرید، اعلام آمادگی کرده بوده اند؛ که همین مطلب نشان می دهد کالاهای انسانی هم در جهان امروز خریدار دارند و می توان از آنها هم کسب درآمد کرد.
همین مطلب من را به این فکر انداخت که پیشنهاد بدهم حالا که قرار است بر روی صادرات غیرنفتی متمرکز شویم بعضی از اکازیون‌های انسانی کشورمان را که قطعا در دنیا بی‌نظیر هستند با قیمت مناسبی حراج کنیم تا به این وسیله هم با کسب درآمدهای ارزی به اقتصاد کشورمان کمک کنیم و هم امکان دسترسی به این امکانات منحصر به فرد را برای سایر مردم جهان فراهم کنیم.
در زیر بعضی از اجناس مورد نظر با شرح مختصری از خصوصیات و قیمت پایه ارائه شده‌اند که البته برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات محرمانه اقتصادی، به جای نام کالاهای مذکور حروف لاتین گذاشته شده است تا فقط برای خوانندگان و هموطنان خودمان هویتشان آشکار باشد.

آقای X
عصبی، دوست‌نداشتنی، پر حرف، دست به قلم، با توانایی تهدید عالم و آدم به طور 24 ساعته، رکورددار افشاگری در جهان تا سال 2005، مصرف نسبتا بالا، قادر به تولید برق غیر مستقیم (از کله خوانندگان و شنوندگان مطالبش)، با سابقه 20 ساله خدمت در رسته توپخانه، علاقه‌مند به ستاره‌شناسی، نجوم، کیهان‌شناسی، پرواز با بالن، هوا کردن فیل.
قیمت پایه 20 هزار دلار/ معادل 2 تله‌سکوپ پرتابل

آقای y
عصبی، بانمک، قادر به صدور شعار به میزان 24 ساعت در شبانه‌روز بدون تعطیلی، دارای دست بزن و خبره در شکستن شصت، با سوابق روشن فرهنگی جنگی رنگی پلنگی، طبلکار از همه، علاقه مند به ژورنالیسم، سینما، کمدی و هر ژانر دیگری که بتوان با آن به بقیه فحش داد.
قیمت پایه15 هزار دلار/ معادل یک دوربین 35 میلیمتری

آقای Z
عصبی، پرحرف، دارای فک فولادی، استاد ریلکسیشن در مواقع غیرعصبی و رکورددار خواب در محافل و مجالس رسمی به میزان 8 ساعت در روز، ممتنع، مسلط به صدور انواع تهمت‌ها و ناسزاها از تریبون‌های رسمی، برپاکننده گعده‌های دوستانه بر روی زمین به صورت چهارزانو، علاقه مند به نطق و دستور و خواب.
قیمت پایه 5 هزار دلار/ معادل یک ست کامل میز صندلی میکروفن مانیتور گلدان

آقای T
عصبی، دوست داشتنی، لجباز، قاطع، مسلط بر زدن انواع تیپا، رکورددار اخراج و جابجایی زیردستان، آشنا به فنون کانگ فو و دفاع شخصی، دارای دست پیش برای نیفتادن به پس، مبدع فن مشهور بهترین دفاع حمله است، رکورددار افاگری از سال 2005 تا کنون، دارای سابقه بازیگری و جاافتاده در نقش‌های قهرمان مظلوم، دارای سابقه عمرانی به خصوص ساخت بیش از 200 هزار مترمربع دیوار حاشا، علاقه‌مند به مصاحبه و چالش و زد و خورد و فوتبال و وقت اضافه.
قیمت پایه 500 هزار دلار/ معادل یک شبکه تلویزیونی یا بنگاه تبلیغاتی معادل

آقای Q
عصبی، پرحرف و پر اطوار، دارای تخیل قوی و توانایی تبدیل تخیلات به گزارش، شب‌کار، پرتابل، توانایی منحصر بفرد در نگاه کردن به دوربین و دروغ گفتن، منعطف با تمام سیستم‌های موجود اعک از پال و سکام، اوج بازدهی بین ساعات 20 و 21، با قابلیت توجیه شوندگی منحصر بفرد، متخصص در عصبی کردن چند میلیون نفر در عرض چند دقیقه، علاقه‌مند به شنیدن فحش. (تحویل در پاریس)
قیمت پایه هزار دلار/ معادل یک هندی کم و میکروفن

آقایW
عصبی، آرام، خوشحال، غمگین، عاشق قانون‌مداری، معروف در بی‌قانونی، مودب، یکه بزن، دارای سوابق تابناک فرهنگی سیاسی اقتصادی کشوری لشکری رسانه‌ای علمی معرفتی مصلحتی منفعتی، اصلاح طلب، محافظه‌کار، اصولگرا، منتقد، صاحب نظر در سایبرژرونالیسم، تعلیم و تربیت کودک، زندگی عشایر، اقتصاد، بی حسی موضعی، ساخت موشک و بادبادک و صنایع وابسته. علاقه‌مند به مسیر باد.
قیمت پایه 10 هزار دلار/ معادل هر چه که مصلحت باشد

آقایO
عصبی، تحصیلکرده، دارای مدارک لیسانس فوق لیسانس و دکتری از یکی از معتبرترین دانشگاه‌های سابق جهان، عامل بی‌اعتباری یکی از معتبرترین دانشگاه‌های سابق جهان، قاطع، مدیر، مدبر، مودب، علاقه‌مند به پرورش و نگهداری سگ، با سابقه تدریس در دانشگاه، خانواده‌دوست، قابل شارژ و سازگار با هر نوع آب و هوا. علاقه‌مند به خدمت حتی به عنف.
قیمت پایه 4 هزار دلار/ معادل حق الزحمه اسمال دس‌طلای مدرک ساز



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید