مساوی ترین تساوی دربی



سال گذشته و پس از یک تساوی احمقانه ی دیگر در به قول جوات خیابانی شهرآورد تهران !! مطلبی نوشتم با عنوان " دربی و این امپریالیسم بی پدر " ، تازه آن زمان نه میر حسین موسوی رییس جمهور شده بود و نه خبری از چند ده میلیون اغتشاش گر و عامل بیگانه بود !

ولی این بار بس که اوضاع حسینقلی خانی است دیگر رد خور ندارد که بازی باید مساوی تمام شود ، اما روند شکل گیری این تساوی به شرحی است که قبلاً گفته ام






"خیلی ها خیلی دلشان می خواهد بدانند پشت پرده ی دربی چه خبر است ،

ما نیز در راستای وظیفه ی رسانه ای خود لازم می دانیم به تنویر اذهان عمومی بپردازیم !

پیش از آنکه بخواهیم به شفاف سازی بپردازیم لازم می دانیم از کلیه عزیزانی که به واسطه ی جلوگیری از به باد رفتن سر سبز نامی از آنها به میان نمی آوریم صمیمانه عذر خواهی کنیم !

القصه ،

 از آنجایی که اصولاً برد هر یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی زیر سر آمریکای جنایت خوار و استکبار جهانی و امپریالیسم بی پدر است لذا لازم است تا کلیه امکانات به کار گرفته شود تا این بازی مساوی تمام شود و از آنجایی که تساوی صفر-صفر هم چندان جالب نیست خب پس تساوی یک-یک خیلی جالب است ( منتج شده از جوک گوشت کوب نیست پس هیتلره !! ) ، و ایضاً از آنجایی که تماشاچی عقل درست و حسابی ندارد که مابخواهیم او را توجیه نماییم پس ناچاریم بازیکنان را توجیه نماییم ، به همین دلیل یک هفته مانده به مسابقه ابتدا یک جلسه ی توجیهی در سازمان تربیت بدنی برگزار می نماییم و چون زورمان به نود نرسیده است که آنرا تعطیل نماییم ناچاریم جلسه ی سازمان تربیت بدنی را به شوخی و خنده برگزار نماییم تا مبادا این عادل از همه جا بی خبر فرافکنی نماید و دست آوردهای ( !!!!! ) ما رار زیر سوال ببرد ، از آنجایی که در پایان این جلسه بازیکنان هنوز توجیه نشده اند ، لذا جلسه ای دیگر در محل هر یک از باشگاهها و با حضور رییس کمیته ی انضباطی برگزار می شود تا بازیکنان بدانند که اگر با برد در بازی آب به آسیاب دشمن بریزند چه عواقبی در انتظار آنها خواهد بود ، در این مرحله اگر بازیکنان توجیه شدند که شانس آورده اند !! اگر هم توجیه نشدند سه شنبه ی قبل از بازی جلسه ای دیگر در محل سازمان تاکسیرانی برگزار می شود و در آن ضمن اشاره به نقایص فنی که ممکن است برای هر خودرویی بویژه خودروی بازیکنان فوتبال پیش آید و منجر به سوانح تلخ رانندگی گردد آنها را شیر فهم می نماییم که با تساوی یک-یک علاوه بر کوبیدن مشت محکم به برخی مواضع قدرتهای استعمارگر زمینه را برای هرچه بیشتر ورزیده شدن مهر و محبت فراهم می آوریم !

بدین ترتیب بازیکنان به اجرای شوی میان روزی خود می پردازند و تماشاچیان نیز بسان هالوها از گلزنی تیمهایشان شنگول و منگول و حبه ی انگور می شوند !! "



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید