گوگل و جام جهانی ۲۰۱۰



هر چهار سال تب فوتبال تمام جهان را می گیرد و این بار افریقای جنوبی میزبان برگزاری جام جهانی فوتبال خواهد بود. تنها دو روز به آغاز رقابت های فوتبال باقی مانده و طی روزها و هفته های آتی میلیون ها نفر در سراسر جهان از طریق تلویزیون،مطبوعات و اینترنت پیگیر آخرین اخبار و نتایج بازیها خواهند بود.
گذشته از وبسایت هایی که بصورت ویژه این مسابقات را پوشش خواهند داد و نتایج و گزارش بازیها را به صورت لحظه به لحظه به اطلاع کاربرانش می رسانند استفاده از گوگل نیز می تواند سریع ، آسان و در عین حال جالب باشد.
گوگل به خوبی اهمیت این رویداد خبری واقف است و از همین حالا با یک تغییر کوچک و بامزه به استقبال جام جهانی فوتبال رفته است. با جستجوی عبارت World Cup 2010 به پایین صفحه بروید و بله! خواهید دید که Goooooooooogle معروف (که برای جابجا شدن بین صفحات استفاده می‌شود) جای خود را به Gooooooooooal داده است.
با جستجوی عبارت World Cup 2010 در گوگل به سادگی تاریخ و ساعت انجام بازی ها (به وقت محلی) و همچنین گروه بندی تیم ها را مشاهده خواهید نمود. به احتمال قریب به یقین نتایج بازی ها نیز از همین طریق قابل رویت خواهد بود.

اگر کاربر جستجوگر بینگ هستید هم می توانید از مشابه همین امکان در بینگ استفاده کنید

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید