معرفی بهترین مجموعه های تلویزیونی کمدی/موزیکال از نگاه گلدن گلوب



امروز به معرفی بهترین مجموعه های تلویزیونی کمدی/موزیکال از نگاه گلدن گلوب خواهم پرداخت…


در بخش کمدی/موزیکال، سریال های Modern family، Entourage، The Office، ۳۰ Rock و Glee نامزد دریافت جایزه شدند که در نهایت مجموعه تلویزیونی Glee توانست این جایزه را از آن ِ خودش کند.
Modern Family:
درباره ی داستان:

داستان درباره ی خانواده هایی است که دارای مناسبات مشترکی هستند. خانواده هایی که همدیگر را در حوالی همسایگی برای وظایف خانوادگی شان ملاقات می کنند…
مشخصات سریال و کسب جوایز از گلدن گلوب ۶۷م:
تا کنون یک فصل و سر جمع ۱۳ قسمت از این سریال از شبکه ی ABC پخش شده است. هر قسمت ۲۲ دقیقه مدت زمان دارد. این سریال در هیچ بخش دیگری در گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه نشد.
The Office:

درباره ی داستان:

The Office یک مجموعه تلویزیونی شبه مستند است. این سریال باز سازی شده ی سریالی دیگر به همین نام است که در سال ۲۰۰۱ از شبکه ی BBC پخش می شد. سریال به نمایش زندگی روزانه ی کارمندان اداره ایی در پنسیلوانیا می پردازد. استیو کارال در نقش Michael Scott بازی می کند. احتمال قریب به یقین بازی آقای استیو کارل را در فیلم های سینمایی مثل Get Smart و یا Little Miss Sunshine به یاد دارید.
مشخصات سریال و کسب جوایز از گلدن گلوب ۶۷م:
تاکنون ۶ فصل از این سریال از شبکه ی NBC پخش شده است. مدت زمان پخش قسمت های این سریال از ۲۱ تا ۴۲ دقیقه متغیر است. تایم بعد از پخش سری دوم درباره ی این سریال می نویسد: “Greg Daniels (تولید کننده ی این سریال) یک کپی نساخت بلکه تفسیری ساخت که به طور واضح هم آیی ِ کاری آمریکایی ها را پخش می کند… با رنگ و لعابی که بیشتر شوخی آمیز و کمتر نیش دار است…”

استیو کارل نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر مرد در مجموعه ی تلویزیونی کمدی/موزیکال شد اما در نهایت نتوانست این جایزه را از آن ِ خود کند.
entourage:

درباره ی داستان:

فصل اول این سریال به شرح وقایع سرگذشت Vincent Chase می پردازد، هنگامیکه وی پله های شهرت را یکی پس از دیگری پس از اولین فیلمش Head On طی می کند. ولی در چند اپیزود اول بین بهترین دوستش، E، و وکیلش Ari اختلاف می افتد که هر دو تلاش می کنند تا Vincent را به بهترین موقعیت خودش برسانند که اغلب راه انجام آن برای این دو متفاوت است…
مشخصات سریال و کسب جوایز از گلدن گلوب ۶۷م:
۶ فصل از این سریال از شبکه ی HBO پخش شده است که هر قسمت حدود ۲۸ دقیقه زمان پخش دارد. نقش Vincent را Adrian Grenier بر عهده دارد. این سریال هم مانند دو نمونه ی قبلی اش نتوانست جایزه ایی کسب کند. Jeremy Piven که نقش وکیل Vincent را بر عهده دارد توانست تنها نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر مرد در نقش پشتیبان برای مجموعه ی تلویزیونی کمدی/موزیکال شود.
- زیرنویس فصل اول این سریال روی اینترنت یافت می شود.
۳۰Rock:

درباره ی داستان:

Liz Lemon مسول تیم نویسندگی مجموعه های تلویزیونی است که باید با یک رییس جدید گستاخ و یک ستاره دیوانه سر و کار داشته باشد، مادامیکه برای اجرای موفقیت آمیز نمایش تلویزیونی تلاش می کند…
مشخصات سریال و کسب جوایز از گلدن گلوب ۶۷م:
NBC چهار فصل با قسمت های ۲۱ دقیقه ایی از این سریال پخش کرده است. بازی در نقش Jack Donaghy را آقای Alec Baldwin بر عهده دارد که موفق به دریافت جایزه ی بهترین بازیگر مرد در مجموعه تلویزیونی کمدی/موزیکال از مراسم گلدن گلوب امسال شد.

Tina Fey نیز نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن در مجموعه تلویزیونی کمدی/موزیکال شد. Fey سال قبل توانسته بود این جایزه را از گلدن گلوب برباید.
Glee:

درباره ی داستان:
امسال Glee موفق به دریافت جایزه بهترین سریال کمدی/موزیکال از گلدن گلوب شد. آن هم وقتیکه کلا و سر جمع ۱۳ قسمت از این سریال تاکنون پخش شده است!
داستان از این قرار است که، معلم اسپانیایی ِ دبیرستانی، عهده دار سرپرستی باشگاه آواز مدرسه می شود، با این امید که آن را به موفقیت های قبلی اش بازگرداند…
مشخصات سریال و کسب جوایز از گلدن گلوب ۶۷م:


همانطور که اشاره کردم ۱۳ قسمت از فصل اول این سریال پخش شده است. قسمت اول سریال، ۱۹ می ۲۰۰۹ پخش شد و این فصل کلا ۲۲ قسمت دارد که از شبکه ی فاکس پخش می شود. هر قسمت بین ۴۲ تا ۴۵ دقیقه مدت زمان برای پخش دارد. Matthew Morrison نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر مرد در مجموعه تلویزیونی کمدی/موزیکال شد. Lea Michele نیز همانند هم بازی اش، تنها توانست نامزد دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن در مجموعه تلویزیونی کمدی/موزیکال شود. Lea علاوه بر بازیگری، خواننده نیز است.
بهترین بازیگر زن در مجموعه تلویزیونی کمدی/موزیکال

می شود این طور گفت که بهترین بازیگرهای زن امسال در مجموعه های تلویزیونی ناموفقی بازی کردند.
تما دیدید که بهترین بازیگر زن در مجموعه ی تلویزیونی درام زمانی جایزه ی خود را دریافت کرد که سریال ایشان، زن ِ خوب، موفقیتی نداشت. از طرف دیگر خانم Toni Collette (تصویر بالا) بخاطر بازی در مجموعه تلویزیونی United States of Tara برنده ی دریافت جایزه ی بهترین بازیگر زن در مجموعه تلویزیونی کمدی/موزیکال شدند در حالیکه سریالی که ایشان در آن بازی می کنند نیز همانند نمونه ی قبلی اش موفقیتی نداشت.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید