اس ام اس و متن عاشقانه خیلی جدید، عاشقانه sms روز، متن شعر عاشقانه farsi جدید،




تو اگر میدانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن


از من خسته نمی پرسیدی که چرا تنهائی






وقتی پایت خواب می رود نمی توانی درست راه بروی لنگ می زنی!

وقتی قلبت خواب می رود نمی توانی درست فکر کنی عاشق می شوی





اگر روزی عقل را بخرند و بفروشند ما همه به خیال اینکه زیادی داریم فروشنده خواهیم بود





از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛

با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود

شک دارند؛ پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند





تاریک ترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است

پس همیشه امید داشته باش





دل های بزرگ و احساس های بلند ، عشق های زیبا و پر شکوه می آفرینند

که جان دادن در کنارش آرزوئی شور انگیز است ، اما کدامین معشوق مخاطب راستین چنین معشوقی خواهد بود و او فقط خداوند است





دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است





زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی

که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد





یک دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانی هاست که اگر پیدا کردی قدرش را بدان





همیشه خواستنی ها داشتنی نیست ، همیشه داشتنی ها خواستنی نیست





از عطر نگاه باغ ها دانستم ، نام دگر بهار ، لبخند خداست





گلت خشک شد ولی هرگز نمرده / زمان بوی تو رو از خونه برده

دلم خوش بود میآیی یه شب تو خوابم / ولی چند ماهه که خوابم نبرده





به چه مانند کنم در همه آفاق تو را / هر چه در ذهن من آمد تو از آن خوب تری..





جهان بی دوست زندان جان است / صفای زندگی با دوستان است





الف را از ازل آغاز عشق است / ب بسم الله را اعجاز عشق است





انجماد قلب ها را از خشک سالی چشم ها میتوان فهمید

چشمی که گریستن نمیداند ، زیستن نمیتواند





بی احساس و بی عاطفه بودن ، انسان را از واقعیت دور میکند

امیر احساسات باشیم ، نه اسیر آن





گلی دارم که تو گلها غریبه / نه نارنجه و نه لیمو و نه سیبه

گلی دارم به دست کس نمیدم ، خریدم گوهری و پس نمیدم





گل فرستادم ، تو بو کن ، اگر رفتم تو با گل گفتگو کن

اگر مردم فدای تار مویت ، اگر ماندم ، که باز آیم به سویت





حمد میگویم خدای مهربان / خالق و سازنده این مکان

آفریده این زمین و آسمان / کائنات و جمله موجود آن





چه کشیدم و چه دیدم ، نشنیدم و ندیدم / که کسی کشیده باشد ، ستمی که من کشیدم





یک صندلی خالی کنار رویاهام از آن توست بنشینی یا بروی ، دوستت دارم





تو از زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشم تر من

بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من





بیا اینجا صداقت میفروشم / برای تو محبت میفروشم

بیا بهر نگاهی از تو ای دوست / دلم را زیر قیمت به تو عاشق ترینم میفروشم





میخوام به زودی ببینمت ، کنار چهار راه دلتنگی ، خیابان تنهایی ، کوچه دوستی




انسان های بزرگ به آرمان هایشان می اندیشند آدم های معمولی به آرزوهایشان فکر می کنند و افراد حقیر مردم را می پایند







انسان مانند یک هواپیمای سه موتوره است که موتور وسط ارتباط با خدا، موتور دست راست ارتباط باخود (اعتمادبه نفس) و موتور دست چپ ارتباط بادیگران است. درصورت روشن بودن این سه موتور انسان اوج می گیرد





زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن .... پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن







ایرانسلی های گرامی ما با هم رابطه تنگا تنگی داریم،چرا؟ چون: 1.ما با هم دوستیم 2.با خط دایمی دشمنیم 3.در مزاحمت ها با هم همکاریم 4.کمتراز 2 صفحه اس ام اس نداریم 5. طرح های ما به زودی به 24 رنگ خواهد رسید 6.شب ها با بی خوابی عجیبی مواجهیم 7.در هنگام اس ام اس زدن خط های دایمی با حسرت به ما می نگرند  8.جعبه دریافت ما همیشه پر است 9.دائمی ها در کف  مکالمه بیش از 10دقیقه مانده اند اما ما....







از تمامی دوستانی که در صرفه جویی برق تمام تلاش خود را می کنند و با چراغ خاموش در چت به سر می برند قدر دانی می کنیم

شرکت توانیر بابا برقی







می گفت بعد از ازدواج می برمت شمال .بهم گفته بود که یک خانه بزرگ تو الهیه می خره .گفته بود برای ماه عسل میریم ایتالیا. اما نگفته بود اگر در قرعه کشی بانک برنده بشه





تعرفه جدید اس ام اس مخابرات ایران:
1- اس ام اس لاتین 22 تومان
2- اس ام اس فارسی 8 تومان
3- اس ام اس عربی رایگان!





به غضنفر میگن لپ لپ می خری؟
 میگه : آره ! میگن حالا جایزه هم توش داره؟
میگه فكر نمی كنم ،‌من لپ لپ رو واسه كیفیتش می خرم !!





به غضنفر میگن میزان تحصیلات ؟ میگه PHD میگین یعنی چی ؟ میگه:
Passed Highschool with Difficulties





اس ام اس خوشحالی پی در پی

اس ام اس دلخوشی بیكاران

در فرودست انگار یك نفر منتظر است

پس خسیسی نكنیم !

شعر از شاعر معاصر سهراپ اس ام اسی







بخشید لنگه كفش من خونتون جا نمونده ؟
.

.
از طرف سیندرلا
.
.
( طرح پیدا كردن شوهر)







نانوا هم جوش شیرین میزند/بیچاره فرهاد ! (توضیح:جوش شیرین،نوعی افزودنی به نان است جهت طعم دهی و پف کردن نان)





دغدغه های یه پسر جوان - کار ندارم - پول ندارم - سربازی نرفتم - ماشین و خونه ندارم - و ... دغدغه های یه دختر جوان - لاک ناخنم پاک شده - مهری سرویس طلا خریده - دختر خاله ام ماشین داره - مامان غذای خوب نمی پزه - عروسکم رو هنوز نخوابوندم - و ... عجب دنیای باحالی





معتاده به دختره متلک میگه :

چشاش بیشت

لباش بیشت

تیپش بیشت

دختره برگشت و گفت گم شو آشغال

معتاده گفت : انژباط شفر





شیوه مدرن!! زاغکی روی درختی نشسته بود و چیز برگر می خورد ! روبهی آمد و گفت : ایول ، چه بالی ، چه دمی ، عجب تریپ سیاه خفنی ، مشکی رنگ عشقه ، یک آواز بخوان حال کنیم ! زاغک ساندویچش را زد زیر بغلش و گفت : برو بچه من خودم کلاس پنجمم









عمراً اینارو بدونی....... 1- توماس ادیسون از تاریکی وحشت داشت 2- صدای اردک اکو ندارد 3- چشمهای شتر مرغ از مغزش بزرگتر است 4- مورچه ها نمی خوابند 5- الفبای مردم هاوایی 12 حرف دارد 6- کد کشور روسیه 007 است 7- اگر سر سوسک را قطع کنند برای چند هفته زنده می ماند 8- ارتفاع برج ایفل در سرما و گرما بر اثر انقباض و انبساط 16 سانتی متر تغییر میکند 9- آدامس توسط یک فرمانده جنگی اختراع شد





غضنفر همش دعا می کرده بچه دار شه یه شب جبرئیل میاد تو خوابش میگه عوض اینهمه دعا برو زن بگیر





پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!! پلیس: نزدیم كه نزدیم، زود باش از بالای اون آكواریوم بیا پایین





دلم برات پاره پاره شده بود،دادم دوختنش اما الان دلم خیلی تنگ شده!





یارو میره مهمونی، شب موقع خواب صاحب خونه بهش میگه: جاتو کجا بندازم تو اتاق نی نی خوبه؟ یارو با خودش فکر میکنه: کی حوصله گریه بچه داره. بعد به صاحب خونه میگه: نه ممنون همینجا تو حال خوبه! صبح پا میشه بره دشتشویی یهو یه دختر جیگر میبینه میگه: شما دختر فلانی هستین، اسمتون چیه؟ دختره میگه: نی نی. اسم شما چیه؟ یارو  میگه: من خر من گاو من الاغ من نفهم







عبارت کلاه سرت گذاشتن تا زانو یعنی چه ؟

الف ) فروش پراید دوگانه سوز بدون مخزن

ب ) قول تحویل ال 90 تا پس فردا

ج ) تحویل پژو 405 با یک مأمور آتش نشانی در صندوق عقب

د ) من مادرم مریضه ، کارت سوختتو بده ، چند لیتر بنزین بزنم







پیش هر تیغی سپر باید گرفت. پیش تیغ دوست سر باید گرفت. جانب خود را مبین گر عاشقی. جانب دوست در نظر باید گرفت







زندگی مثل یه دیکته است، هی می نویسی، هی پاک می کنی. هی غلط می نویسی، هی پاک می کنی. غافل از اینکه... ازرائیل داد می زنه برگه ها بالاااااا







سلام،میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت. اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود. میبینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره







روزی معلمی به شاگرد خود گفت: از روی درس 10 بار بنویس!
روز بعد شاگرد از روی درس شش بار نوشت. معلم به او گفت چرا از روی درس شش بار نوشتی؟!
شاگرد گفت: بدبختی اینجاست که ریاضی مان هم ضعیف است!!!




اولی: آقای دکتر، من فکر می کنم عینک لازم دارم
دومی: بله حتما! چون این جا مغازه ساندویچ فروشی است



ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات:

نظر خود را درکادر زیر بیان نمائید